Sivut

lauantai 22. helmikuuta 2014

Otsikkooo, missä olet?

Yritin löytää tähän alkuun yhden tietyn gifin, mutta koska tällein puolen tunnin jälkeen ei enää hirveämmin innostais hukkua tumblrin syvyyksiin, niin ei tipu kuvaa ei ~  Joten:


OON KAUHEE BLOGGAAJA ANTEEKS ;___; :( </3
En oo postannut varmaan kuukauteen, joka päivä oon miettinyt että "Joo, nyt menen ulos!!" mutta joko a) tumblr b) kirjat c) let it go-biisin huut-laulaminen d) koulu e) edellinen oli valhetta f) jos lopettaisin tän







 Lidlikrääsää part 693730! Ostin Lidlistä huoneeseeni kivan pienen sisäsuihkulähteen, eli Lagoona oli aika pakkopakko näihin kuviin :D Mitä tykkäätte SC-tytön hiuksista?







Lupailin Honeysta ulkokuvia jo kaaaaaauan sitten, ja nyt vihdoin toteutin lupaukseni. Joka kerta kun kuvaan Honeyta, siitä tulee vaan kauniimpi :D<3 Uusia versioita, kiitos!

25 kommenttia:

  1. Naws, suloisia kuvia :3
    Niin Lagoona kuin Honey ovat molemmat uskomattoman suloisia, täytyy myöntää että olin aluksi Honeyn suhteen "hyi, siis oikeesti Mattel vajoo hyvin syvälle" heheh, mutta nyt olen sitä mieltä että nättihän tuo ilmestys on c;
    Toisekseen, syytän sinua siitä että menin kuuntelemaan tänään Led it go biisin sun blogis puolelta uudelleen koska mulle tuli aamulla hirvee pakkomielle (köh köh) Vihasin sitä biisiä ennen, ja se oli vinkunaa korville, mutta kuuntelin sen kerran loppuun ja ... sen jälkeen kuuntelin sen varmaan vielä 20-kertaa uudestaa, tälläkin hetkellä soi ^^´
    Myönnän, se on hyvä biisi, ja ERITTÄIN koukuttava : DD
    Sitten mie pyydän siulta, oisko mahdollista saada kuvia 13-Wishes Gigistä ? o u o
    EI NYT MÄ LÖYSIN JOTAIN KAMMOTTAVAA, onks tää vaan näköharha vai *sniif* onko Honeyn kädet tosiaan tuollaiset .. klöntit ... ? ;___________________________; (okeiokei, se on suohirviö, nokkelaa)
    Mun piti vielä jotain kirjottaa, mutta laadukkaan muistini takia unohdin sen, voihan kakka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mäkään en aluksi tykännyt siitä :DD Sitten kuitenkin kuuntelin sitä koko ajan enemmän janykysoin kuuntelen sen väh. kerran päivässä. Pakkomielteet on <3 Tunnustan nolifeuteni, mutta siis osaan let it go:n ulkoa kohta neljällä kielellä :DD<3 Hups.

      Ja joo, Honeyn käsissä on "ihosuikaleet" sormien välissä D:

      Poista
  2. Mä rakastan suihkulähteitä! :D Tosi kauniita kuvia. Noista Lagoona kuvista tulee mieleen pilvinen kesä päivä. Mitääh?! :D Okei. No ton Lagoonan hiukset näyttää ainakin mun mielestä tosi siisteiltä. Honeyn kuvatkin on tosi tunnelmallisia. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks tuli tollanen vaikutelma, koska tuolla taustalla on mun sotkuinen kirjahylly ja kaikkee muuta tavaraa :D Mutta kiitos :)

      Poista
  3. Upeita kuvia, ja Lagoonan hiukset näyttää todella hienoilta! ♥ Onneks postaat taas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kerrankin itsekin tyytyväinen johonkin omaan väkerrykseen :D Eli kiitän ~

      Poista
  4. Ihania kuvia. Sie oot niin hyvä kuvaamaan ^^
    Hehee meikällä on aikamoinen Let it go (ja Frozen) addiktio. En toki osaa sen biisin kun vaan viidellä kielellä... Viime päivinä eniten on ehkä tullut kuunneltua ja lauleskeltua ranskaksi.
    Noi siun kuvat saa mut rakastamaan Honeya vaan enemmän ja enemmän :3
    Toivottavasti postaat pian myös EA blogiisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, en ookkaan ainoa joka osaa sen monilla kielillä! :D Ite hoilaan sitä myös ranskaks, samoin englanniks ja suomeks ++satunnaisia kohtia italiaks :D<3 Ja jossain vaiheessa todennäköisesti myös ruotsiksi...

      Ja olis tosiaan tarkoitus EA-postailla ihan lähiaikoina :)

      Poista
  5. nwn ;3 Vihdoin Pirita postaus! Ihania kuvia ja toi suihkulähde on täydellinen! ♥.♥ Lagoona on yli söpö ja kuvista välittyi kivan ''vesinen'' tunnelma c:

    +++ Honey kuvat on jotain niin täydellistä ! ;3 lempparini on viimeinen kuva, se on vaan niin kiva ;> + tausta on kivan sumea ja nukke tarkennettu hyvin c: Honeyta voisi harkita itsekkin ostoslistalle :))

    http://love-pullip-dreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Aah, täydellistä :D! Nuket ja postaus!

    VastaaPoista
  7. Yhyh mulla ei riitä vieläkään rahat Honeyhin, ja 8 eurolla pääseekin jo tosi lähelle sitä..
    Mutmut haluisin ostaa Tamagotchin, koska niitä ruvetaan taas myymään <3 Ja sitten vielä nää EA-nuket ;_; Ainiin ja vielä kun meinasin ostaa kuukaudeks Memberin MQ:hun..
    Mun lompakko kuolee ;_;

    Niin mutta Honey on jotain mahtavaa, mitä itsekkin inhosin aluksi. Mutta noi kuvat saa sen vieläbkauniimmaaaaaks <3<3
    Ja SC Lagoona.. Ah miks en ostanu sitä Kreetalta :c
    Mut mie romahin joskus kaks viikkoo sitte prismassa koska siellä oli TAMAGOTCHEJA!!!! Meillä oli niitä varmaan 50 kun oltii vähän pienempiä :D pakko saada yks jaja raahaisin sen jokapaikkaaaaann <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei koskaan ollut tamagotchia, ei edes lapsena D:

      Poista
    2. Voi otan osaa :( Meillä on vielä mun isoveljen vanha tamagotchi tuol kaapis, ja mun on pakko saada se toimimaan :D

      Poista
  8. Nättejä kuvia! (: Lagoonan tukka näyttää jotenkin erityien kivalta, ootko tehnyt sille jotain? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis SC-Lagoonan tukka on alunperin ihan suora, kiharsin hiuksien etuosaa ja takanakin on pientä lainetta :)

      Poista
  9. Sä postaat taas ;;___;; ♥ Oon käyny aina satunnaisin väliajoin stalkkaamassa täällä ootko postannut (turhaan tietenkin, en tajua miksi edes kävin koska olisihan blogger ilmoittanut :D). NÄÄ KUVAT OLI IHANIA asdfghagvg ;^; Sun kuvat tekee kyllä kivasti oikeutta Honeylle ja Lagoonalle :3 (Ja kaikille muillekin nukeille, ehm)
    Tiedän sen tunteen kun on kaikkea muuta tekemistä kun kuvaaminen. Mitennii ne kirjat houkuttaa huomattavasti enemmän? 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus blogger lagaa ainakin mulla niin että se ei näytä niitä uusia postauksia :o Mutta oi kiitos :)<3

      Haha sanopa se, aina kun saan kirjan käteen niin kävelen ja syön sen kanssa :D

      Poista
    2. Joo, minä myös. Välillä käyn saunassakin kirjan kanssa XD MIKSI OI MIKSI

      Poista
    3. Mä tein tota joskus myös :D Hups.

      Poista
  10. Totta Honey on nyt ihanan nätti. Voikko kattoo mun blogin?

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)