Sivut

perjantai 15. maaliskuuta 2013

Hohoo

 Äiti toi tänään mukanaan tälläisen:

 Paketti on siis peräisin Linda S. Irinalta, jonka Giveawayn voitin tässä hiljattain:)<3 Huii, mitä sieltä paljastuu! Postaus muuten loppuu kohta kesken, mutta painamalla "lisätietoja" näette lopunkin. Hyvä minä joka leikin vähän liikaa eri napeilla xc
 Muovia. Tai mitä pehmohöskää ikinä onkaan, varmaan kolme kerrosta O_O 8D
 HII!!
 "Mukaan pieni yllätys." Tässää<3 Juuri sopivasti, mulla on paha tapa kääntää kirjojen sivut koirankorville ja nyt sain vihdoin kirjanmerkin<3 (Kai se on se, voi ei jos nolasin itteni jos tää onkin joku ultramagee juttu jota en tajua (y)) Koulussa siis kiellettiin ton meidän yhteisen lukukirjan sivujen taittaminen:D
 Jumppapussii:)
 Kortti. Jonka takaa paljastui jotain IHANAA jota en näytä vielä;)
 Juliste on NIIN cool. Se on sellanen neljästä vissiinkin A4 paperista muodostettu jossa on Lagoona...
 ... Draculaura...


 ... Frankie...
 ... ja Clawdeen. Ihana tuo nukkeversio tuon piirretyn vieressä<3!
 Ja sit vielä tällänen pussi. Olisko kauppakassiks?;)
 Kortteja + postikortti. Jesjes, kaikki kortit sellaisia joita mulla ei ole ennestään!
 Operetan vaatesetti. Itseasiassa omistan tämän jo, mutta vaatteita ei ole koskaan liikaa~ Itseasiassa mulla on tämän varalle jo vähän suunnitelmia>:--D
 Ja ehkä se kaikkein odotetuin, SCARIS DEUCE! Sain kunnian suoristaa rillit.
 Jouzz
 ANTEEKSIII, oli vaan pakko kun muistin "miesten käsilaukut" xp
 Kunniapaikalla huoneeni seinällä<3 Ahihiii, vähänkö ilahduin tästä piirroksesta! Kiitoskiitoskiitos vielä Lindalle jos luet tätä:)<3
Päätin että kaikki telineettömät neidit tai herrat päätyvät sitten tänne asumaan. Toivon että ei tule ahdasta xc Hoho mahtaa Cleo ärsyttää kun Deuce asuu samassa kämpässä Clawdeenin ja Howleenin kanssa xD

Btw tää tuli aika hyvään saumaan, koska ONNEA MINÄ 14V vaikka virallisesti täytänkin vasta huomenna niin juhlitaan nyt sit jo tänään. Tämä oli onnittelumääräys>:--D

15 kommenttia:

  1. hyvää syntymäpäivää, ja onnea tosta voitosta nwn

    VastaaPoista
  2. Onnee molempien juttujen johdosta! :)
    monsterilaakso.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Onnea GA'n voitosta ja syntymäpäivien johdosta! Jotenkin arvasin, että sinulla on syntymäpäivät ;3

    VastaaPoista
  4. Onnea ihanainen ^__^ ♥ yhyhy oon ihan skidi ko kaikki on jo 14v ja mä en.. D:---<
    Mutjoo, mäki sain Lindalta sillon kerran tollasia julisteita ja sit sen ite nuken~ <3 hän on ihana ihminennn

    VastaaPoista
  5. btw sulla synttärit 16.3. ? SAMA PÄIVÄ KUN LEE-CHANILLa, hoho täytyy onnitella kahta ihmistä ::D btw saitko jinafiren ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, tänään musta tulee ikäloppu 8) Ja snifsnif en saanut, ei ollut löytynyt. Äiti tosin hyvitti TÄN KAMALAN TUSKAN aika kätevästi :'D

      Poista
    2. Btw Senkullakin on tänään synttärit 8D Onks 16.3 joku virallinen nukkeilijansyntymispäivä O_O

      Poista
    3. Voipi olla ::D ite oon tosin syntynyt 28. päivä mut joo.. onkohan jokin nukkelijoiden tapa syntyä alkuvuodesta ? taisiis kaikki alkuvuodessa syntyneet saavat nukkeilijan hullun mielen lahjaksi tai jotain 8DDD

      Poista
  6. onnea pirita! Olet mua vain 1 päivän ja 2 vuotta vanhempi

    VastaaPoista
  7. *kierähtää paikalle* LÖYSIN BLOGIS ja sinä ilkeä et ilmoittanut että olet tällaisen postauksen tehnyt. >:D Hyvä että saapui perille *3* Ja oikeassa olit, se on kirjanmerkki! :D

    Onnea vielä, nyt näin myöhään synttäreidenkin johdosta! Ja oi mun epämääräinen riipustus pääsi seinälle, voi apua! Ihan punastun. *n*

    VastaaPoista
  8. Hupsista, mulla oli tarkoituksena infota tästä mutta se sitten jäi x) EPÄMÄÄRÄINEN RAAPUSTUS?! Murmur, toi on just ihana enkä itsr pystyisi piirtämään mitään noin hienoa :3

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Tää postaushan on vuoden vanha ja mun synttärit on maaliskuussa, mutta kiitos :D

      Poista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)