Sivut

perjantai 1. kesäkuuta 2012

She’s there, the phantom of the opera!

Kuka arvasi otsikosta, mistä nukesta on kyse? 8) Niinpä niin, äiti oli käynyt huomenna alkavan kesäloman kunniaksi BR-leluissa ostamassa minulle lahjan (Äiti lähetti viestin: "saat lahjan kun tulen kotiin"), lahjan jonka nimi oli Operetta (<3).
 Operetan kasvot on vaan niin ihanat. Niissä on sellasta aikuismaisuutta, mitä monilla muilla nukeilla ei todellakaan ole:D
 Tosta "syntymämerkistä", niinkuin päiväkirjassa lukee, en niinkään välitä. Mulla on tosiaan joku luontainen kammo palovammoja yms. kohtaan, mutta kaipa tohon tottuu:/
Tykkään:)

3 kommenttia:

  1. mulle tuli tosta viimesestä kuvasta mieleen tämmönen juttu jonka Operetta ois voinut sanoo: ''mäpäs oonkin kans ilkee!'' en mä tiiä mistä toi tuli mieleen, jostain se vaan putkahti :D mä taidan saada muuten Operetan joululahjaks tänä vuonna :) jes, eka nukkeni!

    VastaaPoista
  2. Jeijj, uudet nukkeilijat on aina kiva juttu;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt tässä sit kun kävin Hesas yks päivä sitten nii ostin Draculaura Skull Shoresin ♥ ja toinen tulossa joululahjaks, kjehkjeh... ää mut mun kaikki koneet, kokonaiset kaksi konetta, ei suostu tekemään mulle omaa blogia! (snif) miten sä sait blogis tehtyä?

      sama siis olen, kuin tossa edellisessä, sanokaas mua sit vain Marianneksi.

      -Marianne

      Poista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)