Sivut

tiistai 17. heinäkuuta 2012

Jotain HYVIN outoa.

Selitetäänpä taustoja: Mulle siis tilataan syksyllä Create-a-monster-setti, se missä on kissa ja noita ja jonka linkitin johonkin postaukseen. Mä siis piirtelin suunnitelmia sen nuken varalle eilen topmodeliin, ja siinä sitten syntyi ensimmäinen (feikki) kustomi:D Feikki se on sen takia että en esimerkiks tee kasvoille mitään yyämäs juttuja. Kissasta tule Rawanna Stripe, Toralein sisko. Tämä neiti on vielä mukavasti kesken, mut Ella Bha, Lännen ilkeän noidan tytär on jo valmis. (Mitä nyt hahmoa vaille) Jajaja, niinjoo, skannasin sen noitahahmotelman koneelle, varotan, siellä on mun nättiä käsialaa & äitin piirustuksia. Älkää kysykö, äiti vaa pölli sen vihkon eilen ku piirsin siihe >:--(


Noni, tossa vieressä on siis kyseinen neiti, eli siis Ella Bha, väännös nimestä Elphaba, joka on siis Lännen ilkeä noita (Ihmemaa Oz, Wicked). Nimi on vähän turhan hellpo, ja muutenkin hahmo on ainakin vielä melko klisee, musta kissa lemmikkinä etc.

TIEDOT (Näitä oli paras kirjottaa!:D)
 
Nimi: Ella Bha
Ikä: 32. Noitavuosissa tietenkin, sillä me elämme puolet pidempään kuin tavalliset monsterit, joten aloitamme koulutkin myöhemmin. Jos siis olisin ihminen, olisin 16.
Vanhemmat: Lännen ilkeä noita.
Tappava tyyli: No, olen kasvanut Broadwaylla, tähtien kirkkaassa loisteessa, joten tietenkin pidän kaikesta, jossa on glamouria. Kimaltelevat mekot ja kammottavan tyylikkäät hameet ovat tyylini ydin; eikä unohdeta kultaa. Nyt ei kuitenkaan puhu mistään katinkullasta, vaan aidosta, glitterillä viimeistellystä kullasta! Ja musta nahka on myös ihanaa! Myös noitajuureni näkyvät tyylissäni.
Oudot ominaisuudet: Ähm, tämä on vaikeaa. Eihän minussa ole mitään omituista, olen täydellinen. Toisaalta, jotkut nimeltä mainitsemattomat henkilöt väittävät minun olevan itserakas. Ei pidä paikkaansa!
Lemmikki: Musta kissani, Diva. Divalla on yhtä temperamenttinen luonne kuin minulla, joten se on omistajansa kaltainen tähti!
Lempipuuha: Pidän laulamisesta ja esiintymisestä. Ja myönnetään, välillä on kiva kiusoitella koulun pienimpiä oppilaita noitajutuillani. Mutta en minä oikeasti muuta heitä sammakoiksi, ainakaan yleensä.
Ärsyttävintä mitä tiedän: Se kun minua arvostellaan. En myöskään pidä riidoista. Vaikka niihin yleensä ajaudunkin. Myös Operetta on välillä tosi raivostuttava; hän väittää koko ajan olevansa parempi laulamaan kuin minä!
Lempiaine koulussa: Minulla ei oikeastaan ole sitä. Tietenkin musiikki on ihanaa, mutta esimerkiksi hullu tiede ja kemia ovat ihan kivoja. Minusta on jotenkin mukavaa sekoitella erilasia seoksia.
Inhokkiaine koulussa: Ilmaisutaito. Vaikka pidänkin esiintymisestä, olen saanut tehdä sitä koko elämäni ajan.
Lempiväri: Ah, näitä on paljon! Kulta, myrkynvihreä, musta, punainen...
Lempiruoka: Sisiliskonhäntäkeitto. No ei, en minä mikään peikko ole. Kaikki gourmee on minun mieleeni, mutta kyllä pitsakin käy.
Bestikset: Rawanna Stripe

 Ja tässä vielä tää linkki kyseiseen settiin, kellään kokemusta Coolshopista?
https://www.coolshop.fi/catalog/product/74422-monster_high_-_create_a_monster_doll_-_witch_cat_lelut

2 kommenttia:

  1. OOOH, hyvin mielenkiintoinen hahmo hänellä. Aika hauskaa, Diva-niminen kissa joka sopii vielä Ellan omaan hahmoon. :) Tykkään ideasta, innolla kuvia odottelen. :3 (ja tyttösten saapumista.)

    VastaaPoista
  2. Kiva että joku muukin tykkää, itsestäni on nimenomaan mielenkiintonen:D

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)