Sivut

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Jalokivi auringossa

... eli siis PD-Cleo!






Cleo-on-upea! Kauan olen kuolaillut neitiä netistä, mutta kaupassa en ole koskaan nähnyt (öö, PD:tä ylipäätäänkin olen nähnyt vain kahdesti, plus tämänpäiväinen. Kaupoissa ei koskaan ollut Cleoa :/) Hiukset on vähän mitä on, mutta edestä päin ihan siedettävät. Takaa... no, ei ihan niin siedettävät:D Musta on ihanaa, että Cleolla on lainehtivat hiukset, joten mietin, että jos suoristan, letitän ja avaan letit tyyliin huomenna, tukka saattaisi hieman parantua. Jos latvat edes olisi nätisti leikatut, mutta ei. Ja asu, se on IHANA! Sininen ja turkoosi on mun lempivärejä, ja kullastakin tykkään. Cleon meikki on niin upea, siniset huulet!!<3 Kivaa että pitkästä aikaa hienoja perusversioita nukeista, rakastan esim. juhlanukkeja, mutta ihan normaalinukkejakin tarvitaan. Yhyy, miksei ole PD-Clawdeenia ;__;

// Täällä kuvia PD-Operetasta!<3

5 kommenttia:

  1. Hehee, upea :3 Kiitos bestiksen itsekkin saan PD-nuken synttärilahjaksi (en vain vielä tiedä minkä..vai tiedänkö sittenkään?:D)

    /Ja Clawdeen olisi niin upea nukkena, se näytti jaksossa niiiin upeelta ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih ai et vai?:o

      samaa mieltä olen tuon Clawdeenin kanssa se oisi ehkä ostos listalla:)

      Poista
    2. No en tiedä, enkai mä nyt sitä paljasta?:D

      /Niin, jos tulis myyntiin tuo Clawdeen niin ostaisin heti :)

      Poista
  2. Picture Day on niin ihana sarja. Pitäisi hankkia ainakin Abbey ja ehkäpä tämä Cleo~ Operetta on ihana kans :)<3

    VastaaPoista
  3. Ihana toi PD- Cleo. Aion itsekin hankkia sen. Onnea! T. uusi kommentoija Roksi.

    Olen muuten stalkannu sun ihanaa blogia pitemmän aikaa.:-)

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)