Sivut

torstai 1. marraskuuta 2012

Enkeksiotsikkoa.com

Hmmjuu, kuvasin eilen vähän vähemmän dramaattisen kuvatarinan, toivottavasti tykkäätte:D

 "Kauan sitten eli kolme väkevää noitaa."
 "Nuorimmaisella oli kyky lentää..."
 "... Kun taas toisikin nuorin pystyi muuttamaan minkä tahansa asian metalliksi."
 "Vanhin noita taas taitoi yrtit ja muut loitsut."
 "Muutaman taikasanan avulla noitia palvottiin..."
 "... Sekä ihailtiin."
 "Mutta koska kenelläkään noidista ei ollut selvänäkemisen kykyä, turvautuivat he ulkopuoliseen apuun."
 "Selvänäkijä sai selville, että nuorin noidista oli kylän kapinallisten vakooja, joka yritti saada muut noidat pois vallasta."
 "Pian syttyi suuri taistelu kapinallisten ja noitien orjien välillä. Taistoa käytiin sekä taitakeinoin..."
 "... Että hieman fyysisemmilläkin otteilla."
 "Vanhin noita kapusi korkean tornin päälle loitsuamaan erinäisiä taikoja, valmiina pakenemaan."
 "Pian keskimmäinen noidista tajusi jäävänsä alakynteen, ja yritti paeta."
 "Nuorin noidista oli kuitenkin hyvin kekseliäs:"
 "Taistelun tuoksinnassa maahan oli kaatunut vesiämpäri, johon keskimmäinen noita kaatui. Kuten kaikki tiedämme, noidat sulavat olemattomiin joutessaan veden kanssa kosketuksiin."
 "Vanhinta noitaa ei koskaan löydetty, joten tämän oletetaan paenneen toiseen maahan piileskelemään. Keskimmäisestä noidasta jäi jäljelle vain korvakoru. 
Näin nuorin noita oli pelastanut kylän hirmuhallinnolta, joten pian valtakunnassa vallitsi demokratia joka..."
 Näin vietetään tavallista Monster High'n monsterihistorian tuntia.
 Kuten huomaatte, keskittymisen taso on suuri.
Lagoona: "Hyvä Neptuna, sä opit sen ninjavoltin vielä!"
Clawdeen: *tuhinaa ja kuorsausta*
 Cleo: "Ghoulia, katsotko sä oikeasti tätä?"
Ghoulia: "HYST!"
 Pian valot räpsäytetään päälle, ja opettaja hmm kävelee luokan eteen.
 Opettaja: "No niin Clawdeen, heräileppä nyt."
Clawdeen: "Hmmh?"
Lagoona: "Heiheihei, mä sain aineeni valmiiksi."
Opettaja: "Sepäs mukavaa! Annapa kun katson sitä."
 "Tuota noin, tämä ei ole ihan sitä mitä haen... mutta lähellä! Pienillä lisäyksillä voin hyväksyä tämän. Jos saisin ite valita hyväksyisin tämänkin"
 Lagoona: "Mitä ihmettä, täähän on TÄYDELLINEN. Se on napakka eikä harhaudu aiheesta."
Clawdeen: "Pitiköhän tähän paperiin kirjottaa jotain?"
 Opettaja: "No, entäpäs te kaksi? Saitteko mitään kirjoitettua?
Ghoulia: "KYLLÄ mutta siinä on vasta murto-osa, halusin ensin kirjoittaa tärkeät asiat muistiin."
Cleo: "O_O"
 "Vitsi mikä hikke, nukuin itsekin koko tunnin tuolla takana SE ON OIKEIN HIENO Ghoulia, mielestäni tähän ei tarvitsisi lisätä mitään mutta jos välttämättä haluat niin..."
Ghoulia: "KYLLÄ HALUAN!"
 Ghoulia: "Tsiihihii, oon paras 8)"
Cleo: " .__."
 Opettaja: "Entäs sinä, Cleo? Voinko vilkaista tätä?"
Cleo: "TÄÄH O_O"
Cleo: "ET taisiis kun tämä on vielä hieman kesken ja käsiala on huonoa ja on mun periaatteiden vastaista näyttää keskeneräisiä töitä..."
Opettaja: "Ei se haittaa, enköhän minä selvää saa..."
 Cleo: *valuu takaisin istumaan* "Ääh xc"
 "Jaahas."
 Cleo: "Eheheeee, se on sellainen vitsi, sarkasmia tietenkin... Enhän minä oikeasti..."
Opettaja: "Ei auta enää, kyllä minä nyt valitettavasti joudun laittamaan sinulle Wilma-merkinnän."
 "Ja läksyksi tulee lukea sivut kolmesataakuusikymmentäkahdeksan viiva kuusisataaneljäkymmentä sekä tehdä tehtävät yksi viiva kolmekymmentä."
Cleo: "Äyh>:-("
 Cleo: "Ghoulia, voitko sä uskoa? MÄ SAIN MERKINNÄN WILMAAN ihan turhasta, nyt iskä tappaa mut! Hei, minne sä menet?"
Ghoulia: *juoksee ulos luokasta* "KIRJASTOON!"
Cleo: "... Niimpä tietysti."
 Clawdeen: "Lagoona kerro nyt, mun on pakko tietää mistä toi filmi kertoi!"
Lagoona: "Mitäs pelasit yöllä Angry Birdsiä etkä ehtinyt nukkua! Minäpäs ehdin jo tehdä aineeni!"
Clawdeen: "Unohitko jo että sitä ei hyväksytty?"
 Lagoona: "No ämh... Selitän pääpiirteet, käykö? Okei, oli kolme ninj... NOITAA ja sitten..."
 Cleo: *mutisee* "Wilmaan... MÄ KUOLEN... "
KLOPKLOPKLOP
Cleo: "Askelia O_O Mä tunnen noi korkkarit!"
 Nefera: "MOI SISKO! Isi lähetti mut hakemaan sut koulusta.
Cleo: "Miks ihmeessä? xc"
Nefera: "No ei se sitä mulle kertonut, mutta koska mä en kyseenalaista iskän käskyjä..."
Cleo: "JOOJOO"
 Nefera: "Mä itseasiassa satuin kuulemaan sun ja hissan opettajasi keskustelun... KERRON ISKÄLLE jos et tottele mua >8--D!"
Cleo: "Mut sehän kattoo sen joka tapauksessa?"
Nefera: "Eihän se katso sitä koskaan. Ainakaan mun Wilmaa sillon kun olin vielä tollanen lapsi, lintsasin kaikki ranskantunnit."
 Cleo: "Mutta mähän voisin sanoa iskälle että sä hypit käytävillä salakuuntelemassa ovien takana?"
Nefera: "MITEN SÄ VOIT VÄITTÄÄ TOLLASTA?!:( Parempi totella tai tiedät mitä seuraa>:--D"
"Mä kuolen."

7 kommenttia:

  1. "Ei auta enää, kyllä minä nyt valitettavasti joudun laittamaan sinulle Wilma-merkinnän." ahahha XXDDDDD Aivan mahtava tarina!
    Ihanasti lisäilty tähän Angry Birdsin koukuttavuutta ja Wilman hirwittäwyyttä, ja muutenkin mainio tarina. ^^

    VastaaPoista
  2. Ihan mainio B-----""D ~ Tää alku oli hieno, sit nää wilma-merkinnät ja lagoonan ninjailut <33 aww
    Hetkinen.. Wilma ? MONSTEREILLAKO ? :DDD

    btw mikä goosebumps tuo oli ? luen niitä meinaan, ni.. ;) enkä tunnistanut tuota. ono~

    VastaaPoista
  3. Tietenkin monstereilla on wilma, mitä luulit? 8D
    Hmm, tossa oli aika monta Goosebumpsia... ainakin Suon saalistaja, Kummituskoulu ja Mieletön mutantti oli pulpetinrakennustarvikkeina 8) Mulla on itseasiassa puolen metrin hyllytila varratuina Gooseille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih. Tottahan toki.. 8D
      Todentotta oli. Naamioitu kostajakin taisi olla ? Hyvä, etten muuten oo ainoa joka lukee näitä. 22 oon ite lukenut (go go go kirjasto ja kirppikset!!) ~

      Poista
    2. ja minä kun luulin Goosebumbsin olevan Gooshumbs x)

      Poista
  4. Mustavalkoiset kuvat antaa ihanaa vintage-fiilistä, kaunista!

    VastaaPoista
  5. yllätyin kun yhtäkkiä tuli värikäitä kuvia, kekseliästä!xD :D

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)