Sivut

torstai 18. heinäkuuta 2013

Asd miks tähän on keksitty tällänen kenttä

Ehmjoo, mun oli tarkoituksena kuvata Sweet Errorin kuvakisaan joku hieno kuva jonka olin jo melkein suunnitellut mut sitten a) alko satamaan ja b) idea kuoli xdxd Kuvasin kuitenkin PD-Frankieta, varmaankin lempparifrankieni näistä perusversioista :3







Yritän oikeesti nyt lähipäivinä saada jotain peruskuvia jännempää ++ voisin keskittyä tähän vuodenaikaan... Aloin äsken suunnittelemaan tän vuoden joulukalenteria. Kuvausideoita saa ehdottaa, nimenomaan siis ideoita eikä pelkkiä nukkeja.

8 kommenttia:

  1. Hehee, mäkin oon nähnyy jo nyt pari kertaa unta joulusta, suunnitellu kaikki mun tulevat joululahjat etukäteen, miettinyt joulukalentereita blogiin, lahjoja muille... Mä oon ihan sekasin 8DD! Koulukaa ei oo vielä alkanu, ku yks haaveilee joulusta (minää) .___.'
    / Piritaa! Tee kuvatarina! Mä niin tykkäsin sun vanhoista kuvatarinoista, oot niissä niin hyvä ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla on mielessä sellanen pieni kuvatarinaidea, joskin juoni ei ole mun keksimä vaan kaikkien tuntema >:--D päätelkää siitä. Voin kyllä yrittää tehdä tässä loppukesästä jonku "Koulunalun kunniaksi vol 2"-tarinan tms, kattoo ny:D

      Poista
    2. Ihania kuvia ja tuo Frankieee unelmoin siitä joka päivää... :3
      Juujuu tee kuvatarina ainankin vanhat on suoper ihania :3

      Poista
  2. Ihania kuvia! Ja ihana Frankie!

    Mulla ei oo mitään mielessä, oon kyl ensjoululahjat etukäteessä suunnitellu yms. Mut en muuta...

    VastaaPoista
  3. Voih, kauniskauniskaunis. Tää on munkin ostoslistalla (:
    Mulla on sama ongelma - oon jo miettinyt tyyliin joulu-kt:n valmiiksi, kaikki mun joululahjat, sen, mitä teen minäkin tuntina... 8D mulla on oikeesti paha ongelma joulun suhteen:D se on ainoa keino saada hemmetisti nukkeja samalla kerralla mjehmjeh >8D

    Ja joojoojoo, tee kuvatarina ! :3

    VastaaPoista
  4. Ihana Ihana Ihanaaaa!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

    VastaaPoista
  5. Eikäääää! Mä en saa hankkii tota ja haluun sen ihan kauheestiii! Se on niin Söpöinihaninasiamaailmassa <333. Siks en saa kun meiän perheel ei saa olla muutakun yks tyyppi,ees eri sarjaa ei nykyää saa olla,ja kun meillä on jo frankie,mun lemppari -.-

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)