Sivut

tiistai 21. elokuuta 2012

Huiiiiiii... mitä siellä on?

Hihihi, tänään kun tulin koulusta, löysin paketin...;)

 OOH miten hienoa paperia (tiiän et tekin tykkäätte mun päiväpeitosta:))
 Ja mitä sieltä paljastuukaan...ONKO SE TOTTA?
KYLLÄ, se ON totta; SS-Frankie mustavalkoisena! Tämä oli suuri, suuri yllätys!

Okei myönnän, tiesin tästä jo eilen koska vihjasin tästä HYVIN hellävaroen äidille joka kävi tänään lähellä TRU:eta, ja, no, hän ymmärsi yskän 8D
"Äitiiiii, etkös sä käy huomenna siellä Toys... EIKU sun työpaikan lähellä?"
"Joo. Mitennii?"
"Eiii mitäännnn... NII ja hei arvaa mitä, Toys R Usiin on tullu sellasin mustavalkosia Frankieita, ne on TOOOSI nättejä ja olis NIIN kiva saada sellanen..."
"JOOJOO minä tuon jos löydän -.-"
"OIOIOIOI kiitoskiitoskiitos, se maksaakin vaan 13 euroa..."
"JOO mutta nyt mä yritän nukkua!"

Tässä siis minä ja äiti eilen illalla;)
Ihan sen verran kerron että tämä neiti on luultavasti vaan pelkkä "koristenukke", eli en siis kuvaile ainakaan kovin paljoa. Vaikka voihan suunnitelmat muuttua;)

4 kommenttia:

  1. Ihana äiti! :D
    Mustavalko Frankie on niiiin kaunis <3 kiva, että sait sen

    VastaaPoista
  2. Sulla on niin paras äiti ; A ;
    mutjoo onnee sikana ~ itelläkin tää mötti ja oon totta helsvetissä onnellinen >83 ♥ on meinaan yksi kauneimmista frankieista~

    VastaaPoista
  3. oon samaa mieltä kun miku!
    sulla on ihan paras äiti! no kuitenkin onnee kun sait ss-francien b&q version

    VastaaPoista
  4. "Joojoo minä tuon jos löyän -.-" Repes, mut joo. Ihana äiti sulla ♥ Okei sain mäki äitin maksamaan puolet mun rompusta (hups, piti kyl alus maksaa ite xdd)

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)