Sivut

tiistai 14. elokuuta 2012

Koulunalun "kunniaksi" (y)

Mulla siis (valitettavasti) alkaa huomenna koulu, joten tein kuvatarinan keskittyen koulunalkamiseen:) On oikeesti aika jännää, että mua ei jännitä tippaakaan, vaikka seiska on kaikkien mukaan tosi pelottava:D Itseasiassa ootan sitä jonkin verran, niin järkyttävää kuin sitä onkin myöntää 8D
Joo, tarinaan:)

Aamulla Clawdeen,öm, no, HIEMAN nukkui pommiin. 
Clawdeen: *nukkuu* "Ämnömnähj mitääähh?" *herää ja kääntää kylkeä*
 Clawdeen: "Äääh vielä minuutti nukkumista..." *räväyttää silmät auki ja katsoo kelloa* "SE ON 8.30! Ja koulu alkaa ysiltä! Voihan... "
 Clawdeen: *pomppaa ylös* "Howleenin piti herättää mut! Tästä se pentu saa maksaa... murmur." *juoksee pukemaan*
 Clawdeen: "Noni, nyt on vaatteet, kohta hiukset..." *kiskoo hiuksia ponnarille*
 Clawdeen: "Vaatteet, hiukset, kengät... ähm, melkein. Ehkä nää saappaat on sittenki liian tiukat xc" *kiskoo kenkiä*
 Clawdeen: *katsoo peilistä* "Hmm, jotain puuttuu..."
 Clawdeen: "ÄÄH ne korvikset! Missä ne on?"
 Clawdeen: "Minkä takia nää on näin monimutkaset, kiitti vaan äiti... eiku mä ostinkin ne ite oho (y)" *laittaa korviksia*
 Clawdeen: *istahtaa lepäämään* "Huh, valmista. Paljonkohan kello on?"
 Clawdeen: *vilkaisee*
 Clawdeen: *ponkaisee ylös* "SE ON 8.55! AAAAAAH"
 Clawdeen: "Noni laukku, nyt JUOSTAAN! Äiti, jos Howleen tulee aikasemmin koulusta, sano sille että se kuolee!" *sieppaa laukun sängyltä mitennii se on sohva*
Hieman aikaisemmin Cleon luona:
Cleo: "Okei eli siis tänään on kouluohjelmassa käytävillä kuljeskelua, näyttäen tietysti kuninkaalliselta, ft. Ghoulia ja ehkä Deuce, hallitsemista ja kauhusakkitreenit." *pamauttaa kansion kiinni*
 Cleo: *ottaa laukun esille* "Hmm, onkohan mulla nyt varmasti kaikki?" *tarkistaa laukkua*
 Nefera: *ilmestyy Cleon huoneeseen* "Kas kas, siskosta on tullut koulufani. Jälkiseurauksia sen Ghoulian seurasta, sanoisin". *hihittää*
 Cleo: "Hmph. Mulla nyt sattuu olemaan orj... alamai... YSTÄVIÄ! Toisinku sulla, outoa kyllä" *mutristaa huulia säälivästi*
 Nefera: "Kyllä mulla on ystäviä!"
Cleo: "Ai on vai? Ketkä?
Nefera: "No, no, no, ainakin, tuotaaa..."
 Nefera: "NO JOKA TAPAUKSESSA, tulin vaan ilmottamaan että sillä välin kun SÄ menet kouluun, MINÄ pääsenkin KALMOPOLITANIN kuvauksiin. Mitäs sanot siitä, sisko hyvä?"
 Cleo: "SIIS MITÄ?!"
Nefera: "Kuulit oikein. Harmi kyllä sä et päässyt mukaan, vaikka hakemuksen jätitkin. Katsos kun sussa ei ollut sitä, mikä se sana olikaan, AJATONTA ELEGANSSIA, toisin kuin mussa. Harmillista tosiaan" *muka säälivästi*
 Nefera: "Mutta ne sanoivat, että sä pääsisit mukaan EHKÄ kun olisit vanhempi ja vähän... hillitympi" *feikkisuru*
 Cleo: *kääntyy selin* "Noniin Cleo, ihan rauhassa, enää muutama vuosi, hillitympi tyyli, tapa Nefera" *mutisee*
 Nefera: "AINIIN, unohdin mainita että se kuvataan Scariisissa."
Cleo: "Sca-sca-scariisissa..." *kaatuu sängylle*
Nefera: *hihihi*
 Nefera: "Ja hei, sun pitää lähteä kouluun."
 Cleo: *nousee ylös* "Mitennii? Sehän on vasta..." *Nefera keskeyttää*
Nefera: "9.50. Ei kannata myöhästyä ensimmäisenä päivänä" *nauraa huoneen ulkopuolella*
Cleo: "Se kuolee vielä joskus"
 Cleo: *ottaa laukun ja lähtee huoneesta, mutisee* " 'Hilitympi tyyli' 'Ajaton eleganssi', valikoivat ihmishirviöt..."
 Cleo: *saapuu koululle* Miksei täällä oo ketään? Eiku on tuolla Scarah ja Hooduude..." *huutaa* "Hei Scarah, miks me ei mennä sisälle?"
Scarah: "Ovet on vielä lukossa. Ne aukee vasta ysiltä!"
Cleo: "Mut sehän on jo yheksän?"
Scarah: "Itseasiassa 8.30"
 Cleo:"Mut... SE HUIJAS MUA!" *ärrinmurrin*
 
 25 MINUUTIN KULUTTUA:
Clawdeen: "HEIHEIHEI Cleoo, en kai mä ole pahasti myöhässä?" *juoksee*
Cleo: "Et, mut..."
Clawdeen: "JES onneks me asutaan lähellä, niin että ehdin juosta tänne!"
Cleo: "Ovetkaan ei oo vielä auki. Mutta eihän sulla jäänyt tekemättömiä kesäläksyjä?"
Clawdeen: *ei tajua* "Täh?"
Cleo: "Siis... me joille jäi läksyjä kesäks, piti tulla ysiin. Muut sai tulla kymmeneen" *kertoo varovasti koska tajuaa Clawdeenin tulleen liian aikaisin*
 Clawdeen: "ETTÄ MITÄ?! Mä olisin siis voinu nukkua vielä!"
Cleo: Älä mulle karju, se kerrottiin kevätjuhlassa. Siinä reksin puheessa. Itseasiassa sä taisit, tota, nukkua siinä kohilla... ehehe *hermostunut hymy*
Clawdeen: "Ja te ette herättäneet mua? VOI EI. Mä kysyin Frankielta sen ajan. Ei kai sekin.."
Cleo: "Jep."
 Clawdeen: *jähmettyy* "Eliii... Mä nousin liian aikasin sängystä, jouduin laittamaan meikit liian nopesti ja jättää hiukset harjaamatta TURHAAN?!"
Cleo:"Öömm... joo?"
 Cleo: "No mut haittaako se? Onhan koulussa ihan kivaa, näkee kaikki kaverit... Silleen?"
Clawdeen: "Hmph"
 Clawdeen: "HEI HETKONEN..."
 Clawdeen: "... KETKÄ kaikki niitä kesäläksyhommelijuttuja jäi tekemään?" *selittää käsillä*
Cleo: "Notota ainakin Frankie, MINÄ, Scarah... "*luettelee*
 Clawdeen: "NII MUTTA JÄIKÖ NIITÄ HOWLEENILLE?"
 Cleo: "JOO se se puuttuva olikin!"
 Clawdeen: "Fail minä... Mä vielä menin sanomaan äitille että Howleen kuolee kun mä tulen kotiin, vaikka mä tunaroin ite! VOI EI."
Cleo: "No, meni jo. Tuskimpa tästä haittaakaan on".
Clawdeen: "No epä kai. ÄÄH en jaksa miettiä sitä" *huiskauttaa kädellä*
Cleo: *huomaa* "Hei kato, tuolla on Frankie!" *vilkuttaa*
Clawdeen: "Moi Frankie!" *juoksee halaamaan*

JA NIIN KOULUT TAAS ALKOIVAT JA HE ELIVÄT ONNELISINA ELÄMÄNSÄ LOPPUUN SAAKKA :)
-------------------------------------------------------------
Siinä oli tuo tarina:D

3 kommenttia:

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)