Sivut

keskiviikko 8. elokuuta 2012

Lisää Operettaa, valitan.

Ei, en oo päässy mun Operettakuumesta:) Napsin aamulla tälläsiä hyvin kauniita posetuskuvia, voishan ne täälläkin julkasta:

 Tein äsken päätöksen että tää kaunokainen pääsee jouluna pääosaan mun joulupostauksessa. (mitennii oon etuajassa?) JA KLIKATKAA TÄYSKOKONEN:D
 Tähän oli tarkotus laittaa joku nätti teksti mut en heti keksiny joten saa olla tällein ihan naturalina täällä.
 Yks suosikeista:) Rakastan tota laukkua:D
 Korvisnaamari on kans kiva juttu, pysyy ainaki paremmin kun toi virallinen versio:/
 Normaalisti inhoon polvetkoukussa-poseja mut tähän oli pakko:D Tuli vaan niin elävästi mieleen Jyväskylän TYöväenteatterin Romeo ja Julia, jossa oli naamiaiskohtaus jossa käveltiin polvet koukussa (y) Emmä kattonu sen ku vaan neljästi enkä toki tilannu levyä. 5€ rinkiliput on kivoja;)
Söpöäkö:)



4 kommenttia:

  1. DDG Operetta on niin upea! Mä en kestä!

    VastaaPoista
  2. :D Palvon itekki tällä hetkellä sitä myyjää joka kuskas sen nukkelaatikon siihen hyllyyn:D

    VastaaPoista
  3. * palvotipalvoti *
    nyt on pakko sanoo et täytyy hihkasta mun tädille josko ostais mulle tän jouluks~ kun kaikki muut paikat on jo täynnä. (paikat ?! wtf?) joomut siis joululahja ja tallinnanreissu -nuket on jo päätetty joten ei oo valinnanvaraa - tädin joululahjaa ei ole päätetty ! >:D tosin nyt on.

    VastaaPoista
  4. Rakastuin ♥

    Musta tuntuu et Operetta pääsee mun hyllylle pian.. :D

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)