Sivut

lauantai 8. syyskuuta 2012

Ei omena kauas puusta putoa...

Joo, pidin taas ihanan postaustauon koska olin laiska oli kiireitä:)
Kuvasin kuitenki tyyliin toissapäivänä hyvin viisaan kuvatarinan mut en jaksanut laittaa tänne heti. No, nyt se tulee!:D

 Rochelle: "Eikö kannattanutkin kiivetä tänne ylös? Hei, kato miten hieno pilvi!"
Jackson: "Missä sää pilven näet? SITÄ PAITSI, MINÄ kiipesin kun taas SINÄ lensit koooko matkan >:--("
R: "No ämh. Tuu tänne ylös katsomaan tota pilveä, se näyttää ihan IHMISELTÄ!1"
J: "Mä en edelleenkään osaa lentää!"
 R: "No pah, se on sivuseikka. Ajattelemalla iloisia ajatuksia pääset lentoon mitä kettua mä selitän owo"
 J: MITÄS MÄ SANOIN. Koska painovoima vetää meitä ihmisiä kohti maapallon keskipistettä, on sula mahdottomuus lentää ilman siipiä ja sitäpaitsi... *jatkaa selitystä*
 R: "Hmm... mulla on ehkä idea. Eiku ei."
 J: "Kerro kun keksit. Jokatapauksessa, edes iloisilla ajatuksilla EI pääse lentoon ja..." *jatkaa taas selitystä*
 R: "MÄ KEKSIN SEN caps!"
 J: "No?" *varautuneesti*
 R: *kakistelee kurkkuaan* "Vaihe yksi..."
 R: "...Roiku olemattomasta ilmestyneessä köydessä."
 R: "Vaihe kaksi; Heil... Mitä ihmettä sä teet?"
 J: "No mitä? Kaikissa kiipeilyoppaissa lukee aina että täytyy käyttää turvavaljaita!"
 R: "Äääh xc No jokatapauksessa, VAIHE KAKSI, keinu niin kovaa että saan köyden päästä kiinni."
 J: *keinuu*
 R: *nappaa kiinni köydestä* "Noni, nyt vaan kiipeät ylös!"
 R: "Eikö kannatakkin omistaa tällänen kaveri, joka on niin viisas... JACKSON!!"
 J: *keinuu* "WHIIII AI joo, tottahan toki kiipeän:)... HETI KUN OON KEINUNU TARPEEKS! Kun olin pieni, nii mulle ei koskaan hommattu keinua snifsnif:(("
 R: "Eihhhhh xc" *naamapalmu*
 J: "JOOJOO mä tulen!" *lähtee kiipeämään*
 KYMMENEN PITKÄN MINUUTIN KULUTTUA:
J: *läähättää* "No, missä se ihmispilvi on?"
R: "Etkö sä muka nää sitä, sehän on ihan tuolla...
 R: "Owo se tais mennä jo johonkin muualle, hehehehe 8)"
J: "ÄHHEIHHNOOOOOU!"
 R: "Ömmtota, jospa lähdetään? 8)" *lähtee lentoon*
 R: *laskeutuu puun juurelle* "Jackson, missä sä viivyt?"
 J: "MULLA. EI. OLE. SIIPIÄ! Valitan syvästi >:--("
R: "No mut voithan sä tulla sitä köyttä alas, jos..."
J: "EIIIIIIH"
 Mun sormi xc
J: "EI ENÄÄ IKINÄ KÖYTTÄ!" *hyppää alas!"
 R: "EI, JACKSON, EIII! Kuolitsä? :c"
 J: *ponkaisee istuvilleen* "EN >8D"
R: "AAAH!" *shokkishokkishokki*
 J: "Kato ku me jäähirviöt ei kuolla koskaan, paitsi ehkä jos me mennään liian lämpimään ja suletaan, mut silti 8D" *virnuilee tyhmästi*
R: *herää shokista* "Totaa, Jackson, sä et oo jäähirviö?"
J: "ENKÖ O___O"
R: "ET ja nyt mennää takas kouluun, sulla on ilmeisesti lievä okei paha kallotärähdys O_o"
J: "ÄITII EI, haluaa vielä halata puuta!
R: "Okei, nyt JUOSTAAN!" *kiskoo*

3 kommenttia:

  1. Mahtavaaaa ~
    Ihana lopetus. ♥ Rochellella on toki upea oletus siitä että kaikki osaavat lentää... >:3

    VastaaPoista
  2. Hauska!
    Tos viel mun Blogin linkki
    http://senkkupets-star.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ehehehehee!aika mahti ja mäkin jo ihmettelin että millon jacsonista on tullut jää hirviö

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)