Sivut

maanantai 31. joulukuuta 2012

2012


 
 Koska tänään illalla vaihtuu vuosi, päätin vähän listailla mun vuoden 2012 parhaita ja tärkeitä juttuja. Osa on kuvassa, osa ei;)

-Robecca ja Venus. Näitä odotettiin, odotettiin ja odotettiin vielä vähän lisää. Lopulta kaksikko kuitenkin löysi tiensä nukkekaappiini:)
-CAM-setit. Näitäkin odotin mielenkiinnolla, ja kummatkin starterpackit päätyivät haltuuni luurankotytön lisäksi:)
-Skelita. Muistan kuinka epäuskonen olin kun iskä sanoi voivansa tilata tytön mulle joululahjaks, kun olin vaan maininnut sen. (Tai no, kyllä mulla taisi jotain taka-ajatuksia olla) Vähän joulun jälkeen löysi neiti perille:)
-Ghouls Rule. Kiljuin ilosta, kun näin BR-lelujen sivuilta näiden tulleen Suomeen. Juoksin kertomaan äidille ja iskälle ja näytin GR-nukkejen kuvia ja höpötin niistä koko ajan. Mua vähän pelotti että en saiskaan kaikkia, vaikka sainhan mä lopulta. (Owo: tein "Nukkepisteet"-nimisen lapun jääkaapin oveen ja joka viidestäkymmenestä pisteestä saisin yhden nuken 8D Pisteitä tipahteli tiskaamisesta ja muusta yyyh-hommasta. Taisin tienata ehkä sata pistettä...)
-Tukholma. Tukholmasta löysin Rochellekaunokaiseni, sekä muutaman "O_O>:--("-ilmeen juostessani Rochellen luo BR-leluissa. (tai oikestaan BR-leksakerissa>:--D)
-Mökkireissu. Jokavuotinen kyläily tädin ja sedän mökillä meni tällä kertaa SS-nukkejen seurassa rantakivikossa kuvaten ja väistellen aaltoja:D
-Roller Maze. Kun kuulin että Cittarissa on RM-nuket 10€, soitin äidille joka toikin sitten kaksi mukanaan töistä. Ihastuin niihin HETI. Etenkin niihin ihaniin väreihin ja kypäriin:)
-Nukketalo. Oli tosi kivaa maalata MH-taloani, ja vielä kivempaa oli saada sinne kalusteita:D (kylppäri, Coffin Bean)
-Bratzillaz. Näistä mulla on vieläkin vähän ristiriitaiset tunteet. Toinen puolisko väittää jyrkästi vastaan näiden nukkejen hankkimisesta, toinen taas haluaa hamstrata kaikki:D
--------------------------------------
Siinäpä ne mun vuoden kohokohdat taitaa olla:)

OIKEIN HYVÄÄ JA NUKKETÄYTTEISTÄ VUOTTA "=!# eikun siis 2013!

12 kommenttia:

  1. Kiitos samoin! Mustakin oli ihanaa kyllä saada mun nukkekokoelmaan Robecca ja Venus :) Muuten, toi sun Skelita on i-h-a-n-a! ♥

    VastaaPoista
  2. Nukkejentäyteistä vuotta sinullekkin! (: ♥

    VastaaPoista
  3. Täytyy vielä mainita, että Tukholman löytösi sai minutkin odottamaan innolla omaa Ruotsin matkaani, sieltähän se Rochelle minullekkin löytyi nwn

    soffaninnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että oli vähän hyötyäkin:D

      Poista
    2. Oli - ja on! :D
      Noi nukkepisteet pitäis ottaa käyttöön... (;

      Poista
  4. Hihi, sinulla on ollut hyvin nukkerikas vuosi. Itse sain tänä vuonna 22 uutta nukkea.
    Toden totta, tämä oli nukkejen kannalta upea vuosi. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA PIRITAJUMALA ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voah, kun tämäkin vuosi oli näin ihana, kuinka ihana ensi vuosi sitten on?:)<3

      Poista
    2. Niimpä!
      Toivottavasti saadaan paljon uusia Monster high sarjoja tänne Suomeenkin (:

      • soffaninnuket.blogspot.fi
      • uusi nukkeblogi kaipaa lukijoita

      Poista
  5. AINIIN; mun on pitänyt sanoa tää jo, mut sun blogi oli mun ehdoton lemppari viimevuodelta. ♥ Näin monsteripiireissä, siis. :::---3 että innolla odotan tän vuoden postauksias ja hankintojas (:

    VastaaPoista
  6. HALUUN SKELITAN! ♥ mistä tilasit? :DD

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)