Sivut

perjantai 21. joulukuuta 2012

Jouluselitystä

Koska mulla ei näin lähellä joulua ole mitään erikoista kerrottavaa, selitän teille mun joulunvietosta ja muustakin:D Mun pitäis tosissaan treenata tota itsehillintää; lupasin itelleni jo aamulla että en käy tsekkaamassa br-lelujen tarjontaa... Voitte vaan arvata noudatinko tätä suunnitelmaa. Enkä toki ostanu itelleni joululahjaa. Muttakunmuttakun se oli vaan niin ihana siellä ja muutenkin siellä oli vaan Draculaura ja se... Ainiijoo se oli siis PD Abbey:D Vihdoinkin täällä! Saan sietää äidin silmienpyörittelyä huomiseen asti ja olla päivän ilman sitä kunnes tulee jouluaatto ja äiti saa päänsäryn silmienpyörittelystä owo. Jokatapauksessa neiti on nyt jossain piilossa multa, mut onneks sain katella sitä autossa:D Eääh tahon jo vilkasta sitä vuosikirjaa :< Btw mun "mysteerinen" tilaus ei ehdi perille joten... Joojoo se on Skelita>:--D Aww, kaks pientä tyttöö lauleskeli tänään Sokkarin edessä joululauluja tonttupuvuissa, pahvimuki siinä maassa. Meinasin lahjottaa kolikon mut ne kerkes häippästä jonnekkin sillä välin kun kävin kaupoissa. Rakastan sitä jouluikkunaa <3 Jos käytte vielä jyväskylässä päin niin vilkaskaa se :) Nyt kotona oonkin sitten leiponu pipareita ja syöny suklaata (y) Pipareista en oikeastaan edes tykkää, syyt on A) piparitaikina on hyvää B) muotit on kivoja ... Ja siinä ne tais ollakkin 8D NIIN ja oon paketoinu lahjoja; kaikille luokkakavereille muutama konvehti sellofaaniin pakattuna ja äidille hirvikaulakoru. Ja mun pitäis paketoida sen juustotkin. Kyllä, äiti halus juustoa joululahjaks 8D Taisiis niitä hienoja juustoja (y) Iskälle taas on Sillanrakentajat-kirja. Parhaalle kaverille on ääntelevä Angry Birds Star Wars-pehmolelu ja suklaata >:--D Tässäpä mun sepustus, kertokaa toki omia juttuja jos mieleen tulee :D

8 kommenttia:

  1. Onnea PD-Abbeysta ! Itselleni kelpaisi PD-Draculaura sekä juurikin se Abbey.. Pistähän sitten jouluna kuvia. Kai muuten postaat jouluna?
    BUA HA HA arvasin että se oli Skelita. :--D Onnea poikaseni.~ Itse tyydyn vielä odottamaan siihen asti, että Scarisit tulevat suomeen.. ;)
    Mä leivoin eilen mangakerhossa kolmen muun kerholaisen kanssa pipareita. BUAHAHAHAHAHAA meitä oli vaan neljä + 3 vetäjää xd Oli paras porukka 4ever.
    Mäkään en tykkää pipareista. Piparitaikina taas on suuri heikkous. ;_; ♥ Ja sit ne muotit kans. Pipareiden teko on vaan niin inanaa !

    JA NIIN; muistakin sitten postata jouluna oi Piritajumala !~~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietty postaan jouluna 8D Oon jo suunnitellut kaikenlaista:D Kökötän joulun kotona niin saan olla ihan vapaasti koneella (y)

      Poista
  2. Skelita? o.o Kadekadekadekade. Picture Day Abbey o.o Kadekadekadekade. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kjehjeh:D Ootan tällä hetkellä enemmän Abbeyta kuin Skelitaa, se kun saattaa tulla vasta uudenvuodenkin jälkeen xc

      Poista
    2. ::D
      Mä oottasin just sitä Skelitaa enemmän. Merkkaa mulle tosi paljon nukkena ja sitäpaitsi sillä on tärkeä rooli mun nukkeperheessäni.
      Uuden vuoden jälkeen ? Kyynel. No, odotus palkitaan ! <3 Ja se vain lisää nuken arvoa, mitä enemmän on tuskissaan sitä odottanut.

      Poista
    3. Skelita on upeaihanamahtava nukke, mut se on jotenkin niin jumalallinen asia et en kai oo vielä tajunnu kokonaan saavani sen (y) HUOMENNA minä EIKU siis mun nuket saa uusia kavereita... :)

      Poista
  3. Ite saan joululahjaksi PD Abbeyn ja Dracun ;)

    VastaaPoista
  4. toi äidin silmienpyörittely kuulostaa jotenkin niiiiiin tutulta. oma äitini lähinnä vihaa näitä nukkeja, ja aika ajoin jaksaa murmattaakkin kun niitä on jo vähän enemmän kuin muutama kertyny.

    niin ja PB Abbey olis kyl ihana! pitää yrittää itekki pyydystää se jostain.

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)