Sivut

perjantai 28. joulukuuta 2012

Otsikointitaito selvästi kehittyy edelleen. Jokatapauksessa, postilaatikossa oli tänään tälläinen:

Datasin ja tein HP-tupatestiä (ja näin vietän laatuaikaa) ja iskä tuli kotiin kamala virne naamallaan ja pudotti paketin mun nenän eteen:D Olin hetken silleen "Mitäääääh mikä toi on??" ja sitten tajusin ja haukoin henkeä: "ONKSTOI SE? JEJEEEEJEEEE!!!" Ja rupesin availemaan pahvilaatikkoa, jonka alta paljastui...

 
... Tämä:)<3 Myönnettäköön, että kun avasin tota ruskeaa pahvia tästä päältä, mua vähän pelotti et jos sieltä tuleekin tyhjä loota ja paperilappu jossa lukee "HAAHAA!" tai jotain sellasta 8D Pieni helpotuksenhuokaus pääs, kun lopulta repäsin sen paketin kokonaan auki. Älkää naurako, oon vaan kriittinen asioita kohtaan!>:--D

Koska haluan pitkittää teidän tuskaa (>:--D) näytän epätärkeitä boksikuvia jotka kaikki on jo nähnyt ():) <------------ enkelihymiö by. minä

Tästä ei kyllä nää lukea mitään, SORIIIII. No, onneks ne voi lukea ihan suomeks kun tää tulee ja te kärsivälliset ootte selvinny tästä koettelemuksesta. Odottamisesta siis.

Vääh tahtoo Jinafiren :c Ja Clawdeenin ja Frankien ja Rochellen. KAIKKIMULLEHETINYT!

Lisää pakettitekstiä jonka pystyy jopa lukemaan

Lähes vapaa! Happea ainakin riittää.

Taustapahvissa oli niin paljon siistejä juttuja että siitäkin kuvia. Kukahan tää on? O_O Ehkäpä joku Rochellen sukulainen, ainakin tosta kivikasvoisuudesta päätellen >:--D

Kukas se siellä menee?

Ghoulian skootterikin päässyt kuvaan :)

Oon aina halunnut tietää kuinka hyvin tytön jalat taipuu ristiin, ja aika hyvin kuten näette :'D Ehm mun tärkeet ajatukset xd



Siellä se on niin nätisti muiden kanssa...<3

Vihkosesta en laita tähän mitään, mukavampi että ne jotka aikoo ostaa saavat ite kattella sen läpi:) Ja todellakin kuvaan vielä lisää, ÄLKÄÄ PELÄTKÖ:)<3

13 kommenttia:

  1. Skelitaaa! :D ♥ Onnea sinulle uudesta ihanasta tytöstä :-)

    VastaaPoista
  2. AAAA!!!ÄÄÄK!!!III!!!tollasen reaktion sait mussa aikaan! oikeessa olit!sain melkein sydärin! oon niin kade sulle! et tiiäkkään kuinka paljon mä Skelitaa haluun!D8 noh, rauhoitutasnpas nyt...mä voin ostaa sen kun tulee suomeen myyntiin :) vielä:lämpimät onnittelut sinulle ^_^

    VastaaPoista
  3. BYHYYYYY TAHDON SKELITAN JA JINEN HETI!!!!!!!!!!! :'( Mistä sä nuo ostit? *snif*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, pitää mennä heti sinne ostamaan Jine ja Skellu >:D

      Poista
  4. IHANA SKELITA! ♥ Haluaisin itseleni! Oon kade sulle!

    VastaaPoista
  5. Onnea poikasein ~ (<- miks sanon aina noin ?? owo)
    On se niin kaunis. En malta odottaa, kun saan itse omani~ Ainoo ongelma, että noi hiukset vaikuttaa ihan kamalan laaduttomilta.. D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojaa, ei ne ihan hirveen huonot ole. Toisaalta mä en osaa luokitella huonolaatuisuutta mut... No, ainakaan mulla ei Skelitalta tipahtele kokoajan hiuksia kammatessa (y) On ne ehkä vähän, öö, harvat (?:D) tuolta takaa mut IHASAMA 8D

      Poista
  6. Kaunis nukke, olisi mukava saada tarkempaakin esittelyä (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelin ensin että tekisinkin pienen esittelyn, mut koska luulen että kaikki on jo nähnyt Youtubesta Kittiesmaman esittelyn... mut lisää kuvia tulee, oon jo kuvannutkin ne jo. Huomenna ehkä mahdollisesti, vaikka ei varmasti koska venlamursuli tulee käymään.:)

      Poista
    2. Niitä odotellessa... (;
      Oon muuten seurannut tätä sun blogia ihan alusta alkaen, vaikka nämä ovatkin ensimmäiset kommenttini :D
      Suosikki blogini <3

      Poista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)