Sivut

lauantai 9. helmikuuta 2013

Järjestys palautettu

OwO, mulle iskee aina välillä kamala järjestysvimma ja aamulla sisäistin että mun nukkekaappi on ihan älyttömän sotkuinen:D Koska kaappi on mun huoneessa se hallitseva osio, olis ihan suotavaa että se olis puhdas. Tai ainakin järjestyksessä, sillein että nuket ei nojaa seiniin telineiden irrotessa pohjista tms, niinkuin se vielä aamulla näytti>:--D Jokatapauksessa tähän meni tunti, ja se oli aika tuskallista:D

 Tältä näyttää kaappi tällä hetkellä; ainakin melkein värien mukaan lajitellut neitoset, kaikki ainakin vielä pystyssä. Hei onko kenellekkään mulle käynyt niin, että telineessä sen "pidikkeen" toinen "sakara" on katkennut? Jo kahdelle mun telineelle on käynyt niin, tosi ärsyttävää:/
 Siniset. Iho tai hiukset, jokatapauksessa:D
 Eriparihyllyyyyyyy :) Eli siis ne joille ei ole paria:( yhyysnif paitsi että Robecca saattaa saada vielä parin jos törmään jossakin DC:siin. Eli jos Robecca heivaantuu omalle hyllylleen Nefera pääsee tänne..
Joosiis Nefu ei päässy tälle hyllylle, syystä että se vaan jotenkin häiritsi sisäistä silmääni eiku.
 Rochellet ja Dracut, HMMM MIKSI IHMEESSÄ, eihän näissä ole mitään samanlaisuutta?
 Tungoshylly Violettihylly. Lololol mun pitäis vielä änkeä tonne väliin PD-Spectra jos nyt joskus saan sen käsiini :< Tajusin just että vaikka Clawdeen ei sinänsä ainakaan tunnu mun lempparihahmolta, mulla on sitä huimat kuusi (6) kappaletta(!!!) Tästä siis puuttuu GB, joka on Monsteritalossa.
 Ööm, taas kerran jotain sekalaista. Operetta nyt vaan ei sopinut kenenkään muun kanssa yhteen , SORIIII.
Siellähän se Nefera onkin, ft. Lagoonat siis. Ehm, turkoosia kaikissa tai jotain?:D Hii löysin DDG-Lagoonan iCoffinin!
 
 MUSTAAAAAAA ja SYNKKÄÄÄÄÄÄ huiii. Jooeli Cleot ja Frankiet 8D
 Jaaaa sitten vielä CAMit joiden paikka ei vaihtunut mitenkään.
 Sanoin eilen että näyttäisin kuvia talosta joskus. Joskus tuli aika äkkiä:

Tässä siis Coffin Bean ++ Clawdeen ja Ghoulia. DT-nuket on mun viralliset muokkausnuket, joiden hiuksia ja asuja vaihtelen miten sattuu.
 
 Lala ja kylppäri.
 LUOKKAHUONE 8D Itseasiassa yksi pulpetti olis vielä tarpeen, ISIIII. Ja koulukirjojakin pitäis askarella ja joku liitutaulukin voisi olla siisti :3 Mut modernit pulpetit on tytöillä, suunnittelu by. iskä, ja, köh, toteutus by. iskä. Mut neuvominen by. MINÄ!:)

Eikääh  xD huikamala käytin äxdeetä ekan kerran pariin vuoteen Jotenkin erittäin naamapalmu huone, nukenvaatteita, RAAJATON LUURANKO (iskä oli löytänyt lattialta (8D) ja laittanut tänne. No, käyhän se niinkin.) Tänne tulee varmaankin Frankien vanity sitten kun sen joskus omistan. Jos omistan.

7 kommenttia:

  1. Ihana Lala ja luokkahuonekkin on ihana! :-)
    monsterilaakso.blogspot.fi <-- liittykää toki :-)

    VastaaPoista
  2. Miulla nuket seisoo jollakin random hyllyllä, josta raivasin miun kirjat pois, jotta nuket mahtuu 8DD

    VastaaPoista
  3. Kivasti sulla noita nukkeja on hyllyyn kertynyt ;)
    Ihana lala ja kylppäri. Sekä noi pulpetit on vaan niin ihanat!

    VastaaPoista
  4. Miten te noi pulpetit teitte?:o mäki haluun ;__;

    VastaaPoista
  5. Sulla on kyllä ihan mahtava nukkekokoelma ~ öwö ♥
    Kiva nukketalo, noi pulpetit on rakkaussh <3

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)