Sivut

torstai 28. helmikuuta 2013

Nukkehankinnat

Niin, mitäköhän sieltä Tallinnasta tuli hankittua... No, aika monet itse asiassa arvasi lähes kaikki oikein, osa jopa kaikki:D

 PD-Spectra...
 ... RM-Abbey...
 ... Ghouls Rule Abbey...
Ja yllätysmomentti RM-Clawdeen 8) Hoho itseasiassa tää oli kompa, koska neitiä ei näy noissa kaupan hyllykuvissa, koska olin jo ehtinyt napata tämän viimeisen>:-D Harmi kyllä neidillä on pieni maalivirhe huulessa, vaikka eipä se pahemmin siitä näy:) Tässäpä mun nukkehankinnat tältä kertaa:D Ja plussapisteet Ninnille joka arvasi kaikki oikein ja vielä mainitsi RM-Clawdeenin kommentissaan;)

10 kommenttia:

  1. Onnea upeista tyttösistä! :) RM Abbey ja Clawdeen on kovasti mullakin haaveilun kohteena ^_^

    VastaaPoista
  2. RM-Clawdeen ♥____♥ Se on kaunis. Onnea sinulle uusista tytöistä, ja jee, arvasin kaikki >____<

    VastaaPoista
  3. Oih.. oon niin kade sulle kun sait RM-Abbeyn ♥_♥

    VastaaPoista
  4. Mä jotenkin arvasin et ostat nää XD

    VastaaPoista
  5. Hihii, ihania uusia nukkeja ^__^
    Mulla kävi toi RM Clawdeen mielessä, koska > Siellä oli Abbeykin > Tottakai haluaisit sen > Pirita-täti on kiero > Hän voisi siis ostaa Clawdeenin joka olisi muiden pakettejen takana piilossa ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitämitä en oo kiero 8((((


      .... Paitsi vähän >:--D

      Poista
  6. Erinomaiset valinnat! Onnea uusista nukeista. :) Onko sun RM Abbeylla tinseliä hiuksissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Ei tosiaan ole. Tässä itsekin huomasin muiden kuvia katsoessani että yksittäispakkaukselta puuttuu tinseli. Itseäni ei itseasiassa haittaa yhtään, yleensä tinseli tahtoo mennä solmuun eikä pysy nätisti hiusten päällä ja asdfgh:3

      Poista
    2. Olin lukenut siitä ulkomaalaisilta bloggaajilta, mutta olin vielä vähän epäluuloinen. Toivon totisesti, että nämä tulevat Suomeen, ja mieluiten siihen samaan 10euron tarjoukseen. :)

      Poista
  7. RM Clawdeen <3 + Onnea uusista nukeista ^_^

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)