Sivut

lauantai 23. helmikuuta 2013

KT+ uusi neiti

Vielä näin lähellä Tallinanmatkaa tuli hankittua uusi tyttönen, tosin matkarahoista sekin meni...

 F: "DRACUU meidän pitää mennä jo, on täysikuu ja Clawdeen sekoaa jos joku ei valvo sitä ja kohta se myöhästyy töistään ja sitten on meidän syytä että se saa potkut ja..." *paniikkipaniikki*
D: "Hmh, ihan kohta, mun huulipuna..."
F: "DRACULAURAAA!"
 D: "Hmph, joojoo, tullaan."
F: "LUOJAN KIITOS!"
 F: *on jo menossa* "Tuutko sä nyt?"
 D: "Hei mikä on coolein tapa pitää päivänvarjoa?"
 D: "AUU EI SAA VETÄÄ HIUKSISTA kerron iskälle!"
 CLAWDEENIN LUONA:
C: "Huiiiii, kohta joku hyökkää tänne xc!"
*KOPKOP*
C:  "APUAAA!" *loikkaa seinää vasten*
 D: *tulee sisään* "Clawdeen, me täällä vaan. Ootko sä nyt ihan okei? O_O"
C: TE TULITTE! Voi kauhikset<33"
F: "@___@
C: "No, mennäänkö ostarille vai?"

 D: "Ööm itseasiassa sulla on töitä... :)"
 C: "Ääääh en tahdoooo :c"
 F: "Onko se aina tälläinen? O_O"
D: "Pahempi."
 HETKEN KULUTTUA:
F: "Dracu, pysytkö sä nyt varmasti matkassa?"
D: *huohottaa* "JOO JOO"
C: "VAUHTIA toverit!"
 KAHVILASSA:
CL: "Minkä ihmeen takia te päästitte Clawdeenin ulos tänään? Sehän pitäisi sulkea lukkojen taakse!"
D: "Mu-mu-mutta sehän sanoi eilen että se pitää päästää töihin, tänään oli joku tärkee juttu? O_O"
CL: *mutisee* "Vielä pahempi..."
 C: "MOI toin teidän tilaukset!"
 D: "Ai kiitti, mut siis kuulittekste siitä että meidän hissanope oli nähty kuviksen sijaisen kanssa kaupungilla ja..."
F: "Oho!"
 C: *istuu pöydälle* "Oikeesti? Vähän noloa! Pakko päästä kertomaan kaikille... *kaivaa iCoffinia*
 G: "Hrhbjurfehgjdsohfewhfhrgeurer fgeurgugj iosndfgghj?"
 
 C: "Miten niin 'Eikö mulla ole töitä?', enhän mä käy töissä?"
 CL: "Nyt se alkaa..."
 C: "Villi luonto... se kutsuu mua! Tahdon juoksemaan!!"
D&F: "O_O"
  C:*juoksee pois* "Nähdään kaupan hyllyllä!"
 C: "Mähän sanoin että ei kannattaisi laskea sitä ulos. No, eipähän se jaksa pelata kännykällä hissantunteja riehuttuaan tunteja ties missä."
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pari kuvaa pikkuneidistä :3 Ulos en jaksanut mennä kuvailemaan, mutta huomenna...>:--D


4 kommenttia:

  1. Eka meni ihan täydellisesti ohi toi KT, mut tajusin sitten kun luin uudelleen vähän huolellisemmin xD Joootota mulla oli kiire..
    Mahtava taas jälleen kerran, Pirita sä sitten osaat ! Ja hihii vihdoin sulla on kaikki basicit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^^ en mä muuta osaa sanoa, niin samaa mieltä (;

      Poista
    2. Hah, arvasin että oli taas vähän sekava:D Kaukonäköisenä osaan aina tietää mitä asioita muut ihmiset ei tajua, mut en mä koskaan jaksa mitään korjailla :D

      T. minä joka en jaksanut kirjautua sisään

      Poista
    3. Oho mitä ihmettä, olinhan mä kirjautunut sisään 8D

      Poista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)