Sivut

lauantai 16. helmikuuta 2013

Söpöysvaroitus!

Otsikko taitaakin kertoa kaiken oleellisen ^^

 Mä en voi ymmärtää miten oon selvinnyt tänne asti ilman tätä neitiä O_O
 Jumalallinen olento :3
 ++ Yleensä jos en saa jostakin hahmosta Basic-nukkea, koko hahmo jää vähän vieraaksi. Näin tapahtui Frankielle, joskin eilinen pelasti kaiken ^__^
 Ihihii liian ihana :3<3
 Siis ihan oikeesti, ihan sama miten Frankien posettaa, AINA toimii.



Kyselen muuten teiltäkin että onko siellä Tallinnassa tosian niin paljon ryöstöjä, koskakoska lueskelin kaikkia juttuja Tallinnasta tuolta keskustelupalstoilta ja siellä kyllä luki kaikkee aika kammottavaa. Toisaalta en ehkä menis vannomaan Suomi24 palstojen teksteihin 8D Mut omat kokemukset kiits:)




15 kommenttia:

  1. Ei saa kiusata Ninniä >:( Tyhmä piritajumalaolento. :D No ei vaiskaan, enpä tiiä tosta Tallinna jutusta ollenkaan. Me ollaan luokan kanssa menossa Pärnuuseen huhtikuussa, ja aattelin ehkä ostaa sieltä jonkun monsterin, no ollaan me enskuussa kylläkin menossa Ruotsiin, mutta ei nyt juututa siihen 8DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisinpa mäkin noin rohkee et ostaisin nukkeja luokan katellesta vieressä 8D Oon sen verran syvällä nukkekaapissa että muutama täpärä paljastumistilanne on meinannut kaupoissa tulla:D

      Poista
    2. No ajattelinkin ostaa sen salaa ja tunkaista sen heti matkalaukkuun, kun kämpille päässään. Vain yksi kavereistani tietää tästä harrastuksesta, ja ei kyllä pääse muut kaverit miun huoneeseen. :---D

      Poista
  2. Tosiaan, liian upee ;___; ja nyt pitäis valita et rupeenko kerää rahaa
    a) Frankie Stein basic
    b) Clawdeen Wolf basic
    c) Frankien Vanity (peilipöytä-leikkisetti)
    Auttakaa muaki :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Frankien puolesta itse vannoisin:D

      Poista
    2. Voi kiitus, Ninni tossa (goSussa) sanokin, että Frankie on pakko ostaa :D Ja samaa mieltä nyt olenkin (:. Aijon kuitenkin Frankien jälkeen ostaa vanity-setin >:D

      Poista
  3. Ihana, mut mun basic Frankiella ei oo arpee poskessa :( outoo....
    Vilkaiskaa mun blogia --> monsterilaakso.blogspot.com

    Skelita - Frankien vanity :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisinkin lukea jostain että joillain Frankieilla ei ole poskessa arpea O_O Ehkäpä valmistusmaa vaikuttaa tai jotain? Kurkkaa Frankies selkämystä, jos neiti on tehty Kiinassa niin olisipa ainakin yksi hyvä veikkaus, koska mun on tehty Indonesiassa. Harmi kyllä ;/

      Poista
    2. On kyllä tehty Indonesiassa myös :/

      Poista
  4. Eiiih, liian ihana! Onnee reissulle - ite olin Tallinnassa viimeks alle eskari-ikäsenä etten asiasta tiedä mitään.

    VastaaPoista
  5. Olen niin onnellinen että sait tän ^_^ On niin upea otus ♥ Sun omas on söpö yksilö ~
    ö___ö ootko sä nukkekaapissa ? jaa, mä luulin että oot just semmonen "HEI KAIKKI MULLON 100000 MILJOONAA NUKKEE JEEJEE" -ihminen owo hui, ite en oo kaapissa, annan tän harrastuksen näkyä :) no välillä vaikenen jos tulee joku nolo paikka, mut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoho koko maailmassa on vanhempien lisäks ehkä kolme ihmistä jotka tietää, BFF, luokkakaveri ja ex-luokkakaveri 8D Kummallakin itseasiassa on ainakin yks MH, ex-luokkis osti Spectran vaan koska ihastu siihen kun kävi täällä>:--D Nykynen luokkis taas... hmm en muista, kaipa sekin multa sen innostuksen sai. Ehkäpä mä vielä joskus ulostaudun eikumitä 8'D

      Poista
    2. Mut käsittääkseni sä oot mua vanhempi (monta kysymysmerkkiä) ja tälläsestä kersasta ajateltais heti että "HOO Pirita leikkii brätseillä!!" missä ei sinänsä olis mitään pahaa mut sais siitä kuitenkin kuulla:D Ja oon muutenkin niin nolo ihminen:3

      Poista
  6. Sinulle on tunnustus, Pirita <3

    http://insanelifedoll.blogspot.fi/2013/02/new-blog-love-tunnustus.html#comment-form

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, en kiellä:)